Генератор UTM - міток
Створити посилання для реклами в Facebook, Instagram, Google Ads, Tilda
Джерело трафіку:
utm_source
utm_medium
utm_campaign
utm_content
utm_term
Які параметри УТМ мітки використовувати?
- GoogleAds
{adgroupid}
Номер групи оголошень, що використовується для сегментації даних про покази та кліки
{adposition}
Порядковий номер і зона розміщення оголошення на сторінці з результатами пошуку
{campaignid}
Цифровий код, що пов'язує показане оголошення з конкретною рекламною кампанією
{creative}
Індивідуальний номер, присвоєний кожному оголошенню для його точної ідентифікації
{device}
Тип користувацького пристрою, який ініціював клік
{feeditemid}
Дія користувача щодо активації певного розширення
{keyword}
Ключове слово, використане для показу оголошення в пошуковій мережі, або найбільш релевантне ключове слово для показу в контекстно-медійній мережі
{loc_interest_ms}
Ідентифікатор місцезнаходження запиту
{loc_physical_ms}
Код, що вказує на місто або країну, де був зроблений клік
{lpurl}
Фінальний URL. Шифрується, якщо {lpurl} не вказано на початку шаблону відстеження. Якщо {lpurl} знаходиться не на початку шаблону, пропуски і символи ?, =, », #, \t, ' і (пробіл) замінюються на escape-коди.
{matchtype}
Параметр відповідності ключового слова
{merchant_id}
Ідентифікатор облікового запису в Google Merchant Center, що містить дані про товар, для якого створено це оголошення
{placement}
Платформа, де був зафіксований клік по оголошенню, що задовольняє умовам обраної моделі таргетингу
{product_channel}
Канал дистрибуції товарної пропозиції
{product_country}
Країна, де здійснюється продаж товару, рекламованого в оголошенні
{product_id}
ID товару, пов'язаний з рекламною кампанією та отриманий з даних Merchant Center
{product_language}
Мова, якою представлена інформація про товар у Merchant Center
{product_partition_id}
Ідентифікатор товарної групи, пов'язаної з оголошенням
{store_code}
Для кампаній, пов'язаних з офлайн-продажами, тут вказується індивідуальний ідентифікатор торгової точки
{targetid}
Спеціальний ідентифікатор, створюваний системою автоматично, для ідентифікації оголошень, націлених одночасно на певне ключове слово та аудиторію ремаркетингу
{{ad.id}}
id оголошення
{{ad.name}}
вкаже найменування оголошення
{{adset.id}}
вкаже id групи оголошень (адсету)
{{adset.name}}
передасть назву групи оголошень
{{campaign.id}}
передасть id рекламної кампанії
{{campaign.name}}
передасть назву рекламної кампанії
{{placement}}
вкаже місце розташування оголошення
{{site_source_name}}
передасть платформу джерела трафіку
{{ad.id}}
id оголошення
{{ad.name}}
вкаже найменування оголошення
{{adset.id}}
вкаже id групи оголошень (адсету)
{{adset.name}}
передасть назву групи оголошень
{{campaign.id}}
передасть id рекламної кампанії
{{campaign.name}}
передасть назву рекламної кампанії
{{placement}}
вкаже місце розташування оголошення
{{site_source_name}}
передасть платформу джерела трафіку