Загальна інформація
Що таке «сервер»?
Які сервери бувають?
Сервери бувають двох типів:
- Фізичний сервер - сервер, який надається повністю клієнту для роботи без обмежень.
- Віртуальний (VPS / VDS) - сервер, «місце», яке виділяється на одному з фізичних серверів. На одному комп'ютері (сервері) може знаходитись кілька віртуальних, таким чином фізичний сервер ділить свої ресурси на всі запущені віртуальні сервери користувачів.
Що таке IP-адреса?
Що таке DNS?
Які основні записи DNS?
Найбільш важливі типи DNS-записів:
- Запис A (address record) або запис адреси пов'язує ім'я хоста з адресою IP.
- Запис AAAA (IPv6 address record) пов'язує ім'я хоста з адресою протоколу IPv6.
- Запис CNAME (canonical name record) або канонічний запис імені (псевдонім) використовується для перенаправлення на інше ім'я
- Запис MX (mail exchange) або поштовий обмінник вказує сервер (-и) обміну поштою для даного домену.
- Запис NS (name server) вказує на DNS-сервер для даного домену.
Що таке FTP?
Що таке SSH?
Якщо на сервер встановлена одна з популярних операційних систем, то працювати з нею Ви зможете через протокол SSH. SSH (Secure Shell) - мережевий протокол, що дозволяє віддалене управління комп'ютером і передачу файлів. Протокол по функціональності ідентичний з протоколом Telnet і rlogin, проте використовує алгоритми шифрування інформації, що передається.
Для того, щоб Ви могли скористатися SSH на Вашому комп'ютері необхідно встановити ssh-client. Наприклад, для операційних систем сімейства Windows Ви можете скористатися програмою PuTTY (завантажити її можна за посиланням: https://www.putty.org/
Як замовити послугу?
Як замовити послугу?
Як оплатити послуги?
Оплатити послуги Ви можете декількома способами:
Через банківський платіж (Банківські реквізити Ви можете отримати звернувшись в наш відділ продажів, або запитати реквізити в чаті. Посилання на чат доступне на нашому сайті.
Також Ви можете скористатися оплатою через «Інтеркаса». Спосіб оплати Ви можете вибрати самостійно безпосередньо у виставленому рахунку за послугу.
Чи є можливість змінити тарифний план?
Можливість змінити тарифний план є, для цього Вам потрібно звернутися до нас, напишіть вашу заявку на пошту [email protected] на зміну тарифного плану (в довільній формі).
Повернення коштів
Повернення грошових коштів здійснюється тільки за оплачені послуги технічної підтримки і може бути запрошене не пізніше як через три доби з моменту закінчення робіт.
Будь-які повернення грошових коштів здійснюються з вирахуванням суми, які стягують платіжні системи в якості комісійної винагороди. У тому числі мається на увазі комісія при здійсненні повернення коштів на рахунки користувача.
Якщо користувач здійснив платіж за допомогою карти Visa або MasterCard, грошові кошти будуть повернуті саме на ту карту, з якої було здійснено платіж за наші послуги. При цьому гроші можуть з'явитися на карті протягом трьох банківських днів з моменту нашого платежу.
Якщо користувач здійснив оплату за допомогою платіжної системи WebMoney, повернення коштів здійснюється на той самий гаманець, з якого була зроблена оплата.
Процес повернення коштів може бути проведений протягом десяти робочих днів з моменту подачі заявки на повернення. При поверненні коштів утримується сума всіх нарахованих користувачу бонусів, знижок та інших пільгових умов надання послуг.
Політика конфіденційності
Загальний порядок збору конфіденційної інформації користувачів послуг
Процес збору конфіденційної інформації про користувача може охоплювати різні шляхи і механізми здійснення такого збору. Серед них можна виділити такі:
Реєстрація. У процесі здійснення реєстрації в нашій автоматизованій білінговій системі, ми просимо кожного нового користувача наших послуг повідомити нам певну персональну інформацію в тому обсязі, який необхідний нам для здійснення можливості надання послуг. Наша компанія зберігає за собою право також вимагати від користувача додаткову інформацію, у разі необхідності ідентифікації.
Cookie. У той момент, коли ви відвідуєте наш веб-ресурс, включаючи білінгову систему і інтерфейси управління послугами, сервер відправляє вам і зберігає в вашому браузері на комп'ютері, будь-якому іншому пристрої, невеликого розміру службові файли - cookie. Ці файли зберігають про вас певного роду інформацію, дозволяють ідентифікувати вас як користувача і зберігати налаштування акаунтів.
Відвідування. Кожен раз, коли ви використовуєте цей сайт, або автоматизований системою управління аккаунт, наші сервери автоматично записують в журнальні файли інформацію про ваш візит. Ця інформація може містити дату і час доступу до того чи іншого ресурсу, IP адресу, з якого здійснювався вхід, тип операційної системи і браузера, а також інші системні налаштування вашого комп'ютера.
Крім того, слід зазначити, що наша компанія, з метою виконання умов договору про надання інформаційних послуг, може передавати і обробляти особисту інформацію користувача за межі України на сервери, розташовані в інших державах.
2. У яких випадках конфіденційна інформація може бути передана третім особам
Надання доступу до конфіденційної інформації користувачів іншим організаціям, або приватним особам може здійснюватися при досить обмежених обставинах в наступних випадках:
Якщо ви даєте нам на це явний дозвіл.
У разі реєстрації доменних імен, в залежності від вимог реєстраторів доменних зон, інформація про власника доменного імені в обов'язковому порядку повинна бути опублікована в службі whois. Таким чином, у відкритих джерелах можуть бути опубліковані ваші ім'я, прізвище, по батькові, контактна адреса, контактна електронна адреса (e-mail), телефон. Доступ до таких джерел можуть мати всі користувачі мережі Інтернет.
У разі, якщо на нашу думку, існують досить важливі причини, за якими розкриття конфіденційної інформації необхідно для:
процесу дотримання будь-яких чинних законодавчих актів, державних постанов, а також вимог юридичного процесу, або офіційного запиту з державних і правоохоронних органів;
процесу дотримання всіх перерахованих в договорі і його додатках діючих правил надання інформаційних послуг, в тому числі для проведення з'ясувань потенційних порушень;
процесу виявлення і протидії шахрайським і іншим протиправним діям, в тому числі для розслідування питань порушення безпеки, несанкціонованого доступу до програмно-апаратних ресурсів і усунення виниклих на тлі даних обставин технічних проблем в роботі систем;
прийняття певних заходів захисту від загрози заподіяння шкоди правам безпеки або власності компанії, інших користувачів, або суспільству, як це потребується або дозволено законом.
3. Питання захисту інформації
Наша компанія вживає всіх можливих заходів для здійснення захисту від несанкціонованого доступу, несанкціонованих змін, публікації, або знищення персональних даних користувачів. До таких заходів належать процеси збору, зберігання і обробки інформації, вжиття заходів безпеки, в тому числі шифрування та обмеження фізичного доступу, що виключають сторонній доступ до інформації.
4. Правила доступу до конфіденційної інформації
Наша компанія робить все необхідне для того, щоб надати Користувачеві доступ до його персональних даних, з метою внесення виправлень в неї, якщо вони не коректні, або видалення. Винятком можуть бути випадки, коли зберігання персональних даних Користувача передбачено правоохоронними органами або законодавчими актами.
5. Зміни до існуючих пунктів політики конфіденційності
Наші правила складені та затверджені на підставі чинного законодавства України з урахуванням специфіки сфери надання послуг. Ми залишаємо за собою право час від часу вносити в політику конфіденційності зміни, виправлення, або доповнення. Інформація про внесені зміни буде публікуватися на даній сторінці.